مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 07:322022-03-29فناوري

فارس من| سردبیران فارس پیام رسان ایرانی خوب را معرفی می کنند


سردبیران سوژه های فارس من با تجربه خوشایندی که از استفاده از پیام رسان های ایرانی داشته اند، تصمیم گرفته اند که این پیام رسان ها را آن طور که شناخته اند به دیگر کاربران معرفی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، سردبیران چند سوژه سامانه فارس من که تجربه خوشایندی از استفاده از پیام رسان های داخلی داشته اند، تصمیم گرفته اند که این پیام رسان را آن طور که شناخته اند به کاربران دیگر معرفی کنند.

آنها معتقدند: برای داشتن پیام رسان های داخلی بالاخره باید استفاده از آنها را از یک جایی شروع کرد و این پیام رسان ها هم قابلیت های خوبی دارند که مردم از آنها مطلع نیستند.

هر یک از این افراد به دلایلی در پیام رسان های بومی حضور دارند و تجربه شخصی خود را به عنوان فردی که مدت زمان نسبتا طولانی با این پلتفرم ها سر و کار داشته است مطرح می کنند.

توصیه کاربری که با فروش محتوا در پیام رسان بله کسب درآمد می کند یکی از سوژه هایی که در این باره در سامانه فارس من ثبت شده قابلیت های منحصر به فرد پیام رسان بله از نگاه یک کاربر فعال  است که سردبیر آن، پیام رسان بله را به مردم معرفی کرده است.

موسی پور سردبیر این سوژه درباره هدفش از ثبت سوژه به خبرنگار فارس، می گوید: پیام رسان بله، یک پیام رسانی است که با استفاده از تلاش و خلاقیت توسعه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سردبیران فارس پیام رسان ایرانی خوب را معرفی می کنند

فارس من| سردبیران فارس پیام رسان ایرانی خوب را معرفی می کنند